-
Data publikacji:
Kolejna edycja promocyjnej "Lokaty na nowe środki"
Infromujemy, iż na kolejny okres: 01.04.2025 do 31.05.2025, powraca promocyjna "Lokata na nowe środki". Oprocentowanie: 4,50 % w skali roku. Czas trwania lokaty: 3 miesiące. Kliknij, aby uzyskać w… -
Data publikacji:
Webinarium CEDUR „Bezpieczne płatności w Internecie dla seniorów”, 17 kwietnia 2025 roku
Sznowni Państwo, Gorąco zachęcamy do udziału w kolejnym seminarium organizowanym przez Urząd Komisji Nadzoru Finansowego w ramach projektu Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR, we współpra… -
Data publikacji:
Zmiana regulaminu bankowości internetowej.
Szanowni klienci, Informujemy, iż zmienił się regulamin bankowości internetowej. Nowy regulamin jest dostępny po zalogowaniu się do serwisu. Z poważaniem, Bank Spółdzielczy w Sejnach -
Data publikacji:
Informacja o przerwie w usługach bankowości elektronicznej (16/17.02.2025).
Szanowni Klienci, Informujemy, iż w nocy z 16 na 17 lutego (niedz./pon.), w godzinach 21:00-03:00 przeprowadzane będą prace serwisowe na systemach bankowości elektronicznej. W związku z ty… -
Data publikacji:
Niedostępność niektórych funkcjonalności (09.01.2025 godz. 23:00-24:00) w zw. z pracami serwisowymi.
Szanowni Państwo, w dniu 09.01.2025 od godziny 23:00 do godziny 24:00 z powodu prac serwisowych płatności Express Elixir oraz przelewy na numer telefonu BLIK będą niedostęne, a&n… -
Data publikacji:
Zapraszamy do wzięcia udziału w webinarium CEDUR UKNF dotyczącym bezpieczeństwa w sieci
Webinarium CEDUR UKNF: „Bezpieczny senior - jak nie dać się oszukać w Internecie". Dla kogo: dla seniorów oraz ich opiekunów Data: 21 stycznia 2025 roku (17:00-18:45). Zgłoszenia: online poprzez f… -
Data publikacji:
Przerwa w usługach BLIK i mojeID dn. 12.12.2024 w godz. 22:00-23:00
Szanowni Klienci, w związku z koniecznością przeprowadzenia prac serwisowych w infrastrukturze informatycznej, informujemy że w dniu 12.12.2024, od 22:00 do 23:00 usługi BLIK oraz mojeID będą niedo… -
Data publikacji:
Uwaga na wzmożoną akcję telefoniczną oszustów podszywających się pod pracowników Banków.
Szanowni Klienci, W ostatnich dniach odnowaliśmy na terenie działania naszego Banku, wzmożone działania oszustów. Polegają one na telefonowaniu do klientów i podszywaniu się pod pracowników różnych… -
Data publikacji:
Webinar o fraudach inwestycyjnych.
Szanowni Klienci, Cyberprzestępcy stosują różne metody socjotechniczne, aby wpłynąć na zachowania użytkowników i namówić ich do zainwestowania swoich oszczędności. Zapraszamy do obejrzenia we…