Przejdź do głównej treści

Aktualności

Pokaż rok

  • Data publikacji:

    Kolejna edycja promocyjnej "Lokaty na nowe środki"

    Infromujemy, iż na kolejny okres: 01.04.2025 do 31.05.2025, powraca promocyjna "Lokata na nowe środki". Oprocentowanie: 4,50 % w skali roku. Czas trwania lokaty: 3 miesiące. Kliknij, aby uzyskać w…
  • Data publikacji:

    Webinarium CEDUR „Bezpieczne płatności w Internecie dla seniorów”, 17 kwietnia 2025 roku

    Sznowni Państwo, Gorąco zachęcamy do udziału w kolejnym seminarium organizowanym przez Urząd Komisji Nadzoru Finansowego w ramach projektu Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR, we współpra…
  • Data publikacji:

    Zmiana regulaminu bankowości internetowej.

    Szanowni klienci, Informujemy, iż zmienił się regulamin bankowości internetowej. Nowy regulamin jest dostępny po zalogowaniu się do serwisu.   Z poważaniem, Bank Spółdzielczy w Sejnach
  • Data publikacji:

    Informacja o przerwie w usługach bankowości elektronicznej (16/17.02.2025).

    Szanowni Klienci,   Informujemy, iż w nocy z 16 na 17 lutego (niedz./pon.), w godzinach 21:00-03:00 przeprowadzane będą prace serwisowe na systemach bankowości elektronicznej. W związku z ty…
  • Data publikacji:

    Niedostępność niektórych funkcjonalności (09.01.2025 godz. 23:00-24:00) w zw. z pracami serwisowymi.

    Szanowni Państwo, w dniu 09.01.2025 od godziny 23:00 do godziny 24:00 z powodu prac serwisowych płatności Express Elixir oraz przelewy na numer telefonu BLIK będą niedostęne, a&n…
  • Data publikacji:

    Zapraszamy do wzięcia udziału w webinarium CEDUR UKNF dotyczącym bezpieczeństwa w sieci

    Webinarium CEDUR UKNF: „Bezpieczny senior - jak nie dać się oszukać w Internecie". Dla kogo: dla seniorów oraz ich opiekunów Data: 21 stycznia 2025 roku (17:00-18:45). Zgłoszenia: online poprzez f…
  • Data publikacji:

    Ogłoszenie o godzinach pracy Banku w okresie świąteczno-noworocznym.

  • Data publikacji:

    Przerwa w usługach BLIK i mojeID dn. 12.12.2024 w godz. 22:00-23:00

    Szanowni Klienci, w związku z koniecznością przeprowadzenia prac serwisowych w infrastrukturze informatycznej, informujemy że w dniu 12.12.2024, od 22:00 do 23:00 usługi BLIK oraz mojeID będą niedo…
  • Data publikacji:

    Uwaga na wzmożoną akcję telefoniczną oszustów podszywających się pod pracowników Banków.

    Szanowni Klienci, W ostatnich dniach odnowaliśmy na terenie działania naszego Banku, wzmożone działania oszustów. Polegają one na telefonowaniu do klientów i podszywaniu się pod pracowników różnych…
  • Data publikacji:

    Webinar o fraudach inwestycyjnych.

    Szanowni Klienci, Cyberprzestępcy stosują różne metody socjotechniczne, aby wpłynąć na zachowania użytkowników i namówić ich do zainwestowania swoich oszczędności.  Zapraszamy do obejrzenia we…