Zobacz adresy placówek | Bankomaty | Główna siedziba: ul. Powstańców Sejneńskich 1, 16-500 Sejny | Główny e-mail: centrala@bssejny.pl

Aktualności

Prace serwisowe eCorpoNet

  • czwartek, 30 września 2021

W dniu 06.10.2021 pomiędzy godziną 20:00 a 24:00 bedą prowadzone prace serwisowe w eCorpoNet Szacowany czas niedostępnosci usługi eCorpoNet to ok 15 minut.
Za utrudnienia przepraszamy.

Złoty Laur Konsumencki Lider Jakości 2021 dla Grupy BPS!

  • poniedziałek, 20 września 2021

Miło nam poinformować, że Grupa BPS otrzymała Złoty Laur Konsumencki Lider Jakości 2021!

Rzetelna, profesjonalna obsługa, pozytywne doświadczenia klientów, atrakcyjna oferta, wiarygodność oraz wieloletnia tradycja zadecydowały o wyróżnieniu dla naszego Zrzeszenia.

Aż 76,7 proc. respondentów, biorących udział w ogólnopolskich badaniach konsumenckich przeprowadzonych w tym roku na próbie ponad 15 tysięcy osób, uważa Grupę BPS za najlepszą w kategorii „Banki Spółdzielcze” i realnie poleca jej usługi. Markę Grupa BPS zna 29,7 proc. badanych. Skojarzenia, jakie budzi Grupa BPS, to: polski bank, zaufanie, tradycja, atrakcyjna oferta.

Szanowni Państwo,

  • czwartek, 2 września 2021

Ze względu na prace serwisowe w piątek (3.09.2021), w godzinach 7:00 – 8:00 będą przerwy w działaniu usługi ecorponet-small.

Za utrudnienia przepraszamy.

UWAGA! Oszuści!

  • poniedziałek, 30 sierpnia 2021

W związku z pojawiającymi się próbami wyłudzeń metodami na „wnuczka” „syna, córkę”, „prokuratora”  informujemy i ostrzegamy przed osobami, które  pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, mali-owo, sms-owo lub osobiście  i nakłaniać Cię do:

  • podania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej, danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

 

NIGDY NIE podawaj powyższych danych, NIE instaluj dodatkowych aplikacji i NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie.

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc pod numer: 87 5173521.

Szanowni Klienci!

  • środa, 26 maja 2021

Uprzejmie informujemy, że w bankomacie, przy Oddziale Banku Spółdzielczego w Sejnach dostępna jest już usługa wpłatomatu. Mogą Państwo dokonać wpłaty gotówki bezpośrednio na swój rachunek bez konieczności dokonania tej operacji w kasie Banku. Zachęcamy do korzystania.