Skip to main content
  • Płatności telefonem za pomocą Google Pay

    Płatności telefonem za pomocą Google Pay

     

    x20180918 googlepay bannery 750x200px.png.pagespeed.ic.tj1QuB0zSC.jpg

    Płać telefonem jak kartą

    Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia telefonem z systemem Android. Aplikacja ta bezpiecznie przechowuje Twoje dane i umożliwia płacenie za pomocą telefonu w sklepach stacjonarnych posiadających terminale płatnicze akceptujące płatności zbliżeniowe oraz w aplikacjach i na stronach internetowych wspierających płatności Google Pay.

    Płatności mobilne za pomocą telefonu są możliwe w tysiącach miejsc – sklepach stacjonarnych, aplikacjach mobilnych czy podczas zakupów online. W sklepach można wygodnie zapłacić telefonem wszędzie tam, gdzie są akceptowane płatności zbliżeniowe – tak samo jak kartą.

     

    icon pdfRegulamin Google Pay

     

     

     


    Jak korzystać z Google Pay?

    xgrafika.jpg.pagespeed.ic.j4ZQCwx9TV.jpg

     

    Pobierz aplikację Google Pay

    xgoogle play.jpg.pagespeed.ic.WQ3kxrcZmU.jpg

     

    Bezpieczeństwo

    Google Pay dba o bezpieczeństwo Twojej karty na kilka sposobów. Przede wszystkim dane Twojej karty są zaszyfrowane i przechowywane na bezpiecznym serwerze. Korzystając z Google Pay, sprzedawca widzi numer konta wirtualnego przypisany do Twojej karty, której dane pozostają bezpieczne. Zanim zaczniesz korzystać z Google Pay, musisz ustawić ekran blokady urządzenia – gdy jej nie będzie, aplikacja usunie z Twojego telefonu numer konta wirtualnego.

     

    x20180918 googlepay bannery 120x600px.png.pagespeed.ic.YSSeykYg8U.jpgCzym jest Google Pay?

    Google Pay łączy wszystkie możliwości płacenia przez Google. Jeśli chociaż raz wpiszesz dane karty, możesz:

    • Płacić telefonem w sklepach stacjonarnych (zobacz obsługiwane kraje i urządzenia).
    • Kupować produkty w aplikacjach i na stronach internetowych (zobacz obsługiwane kraje).
    • Kupować usługi i produkty Google.
    • Przesyłać pieniądze rodzinie i znajomym (tylko w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii).

    Jeśli płacisz za pomocą Google Pay w swoich ulubionych sklepach, możesz też korzystać z kart podarunkowych, kart lojalnościowych, biletów i kuponów.

    Co jeśli zgubiłem telefon lub ktoś mi go ukradł?

    Gdy Twój telefon jest odblokowany, ktoś może użyć go do robienia zakupów w sklepach. Jeśli nie możesz znaleźć telefonu lub został on skradziony, możesz go zlokalizować, zablokować lub usunąć z niego dane, korzystając z usługi Znajdź moje urządzenie.

    Jeżeli zablokujesz urządzenie, korzystanie z Google Pay nie będzie możliwe. Jeśli nie można nawiązać kontaktu z urządzeniem, dane karty mogą zostać usunięte, aby nikt nie miał do nich dostępu. Gdy znajdziesz swoje urządzenie, odblokuj je i dodaj jeszcze raz dane karty lub kart, aby korzystać z Google Pay.

    Pamiętaj, aby udostępnić funkcje lokalizacyjne na swoim urządzeniu, dzięki temu będziesz mógł sprawdzić położenie swojego urządzenia i w razie potrzeby zdalnie zablokować do niego dostęp. Google Pay nie przechowuje danych kart na telefonie, dlatego osoba, która go znajdzie lub ukradnie, nie będzie miała do nich dostępu, nawet jeśli telefon będzie odblokowany.

    Czy korzystanie z Google Pay jest bezpieczne?

    Tak, dane Twojej karty są szyfrowane i przechowywane na bezpiecznych serwerach. Każda karta płatnicza skonfigurowana przez Ciebie do płatności w sklepach otrzymuje numer konta wirtualnego (VAN), który sprzedawca widzi podczas zakupów. Dane Twojej karty nie są udostępniane sprzedawcom, gdy dokonujesz płatności w sklepie.

     

    Kiedy dane mojej karty zostaną powiązane z kontem Google?

    Dane Twojej karty zostaną powiązane z kontem Google, gdy:

    • kupisz produkt lub usługę Google (np. aplikację czy film w Google Play),
    • dodasz karty bezpośrednio w aplikacji Google Pay lub przeglądarce Chrome.

    Więcej informacji na temat danych Twoich kart zapisanych w Google znajdziesz na pay.google.com

    Jednostka organizacyjna

    Godziny pracy
     (od pon. do pt.)

    Zakres

    Telefony

    Adresy e-mail

    Centrala i Oddział w Sejnach
    16-500 Sejny,
    ul. Powstańców Sejneńskich 1

    7:30 - 15:00
    (kasy do 16:00)

    Kredyty

    875 173 471

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Depozyty

    875 173 521

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Obsługa kasowa

    875 173 465

    Księgowość

    875 173 473

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Ekspozytura w Gibach
    16-506 Giby,
    Giby 74A

    7:30 - 15:00
    (kasy do 14:30)

    Klienci Ekspozytury

    875 165 019
    875 165 533

    Ekspozytura w Suwałkach
    16-400 Suwałki,
    ul. Noniewicza 42

    08:30 - 16:00

    Klienci Ekspozytury

    875 163 806

    789 460 241

    785 212 347

    789 460 271

    Oddział w Puńsku
    16-515 Puńsk,
    ul. Mickiewicza 52

    7:30 - 15:00
    (kasy do 14:30)

    Klienci Oddziału

    875 161 026
    875 161 066

    Oddział w Szypliszkach
    16-411 Szypliszki,
    ul. Suwalska 25B

    7:30 - 15:00
    (kasy do 14:30)

    Klienci Oddziału

    875 681 090

    875 681 377

    Oddział w Wiżajnach
    ul. Rynek 3, 16-407 Wiżajny

    7:30 - 15:00
    (kasy do 14:30)

    Klienci Oddziału

    875 688 050
    875 688 052

    W pozostałych sprawach prosimy pisać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. – Jeżeli informacja ma trafić do konkretnego pracownika lub placówki BS Sejny proszę to wyraźnie zaznaczyć. Najlepiej w temacie wiadomości.

    Infolinia i zastrzeżenia kart:

    tel +48 86 215 50 00 lub +48 215 50 50

    Adres do e-doręczeń: AE:PL-50923-99754-ISHVC-23

    ZGŁASZANIE REKLAMACJI - informacja ogólna

    ZGŁOSZENIE REKLAMACJI KARTY - formularz

    ZGŁOSZENIA REKLAMACJI - formularz

    Znajdziesz nas też tutaj
    bfg_logo Środki deponowane w Banku Spółdzielczym w Sejnach są objęte gwarancją Bankowego Funduszu Gwarancyjnego.