Skip to main content
  • Moje ID/ Profil Zaufany

    Moje ID/ Profil Zaufany

    mojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych.

    Umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych drogą elektroniczną. Dzięki mojeID nie trzeba udawać się np. do urzędu, ubezpieczyciela, dostawcy energii, placówki medycznej czy firmy telekomunikacyjnej, aby sfinalizować umowę lub podpisać dokumenty. Oznacza to dostęp szerokiego spektrum spraw urzędowych, obejmujących m.in. zdalne złożenie wniosku o dowód osobisty, rejestrację pojazdu czy uzyskanie odpisu aktu stanu cywilnego.  

    mojeID pozwala na w pełni zdalne potwierdzanie tożsamości w oparciu o dane pochodzące z zaufanego źródła. Takie zaufane dane dostarcza nasz Bank jako „dostawca tożsamości”, wykorzystując login i hasło do bankowości elektronicznej jako instrument identyfikujący użytkownika.

    Dla użytkowników, oprócz gwarancji bezpieczeństwa, to rozwiązanie przynosi oszczędność czasu i wygodę, a dla urzędów możliwość zoptymalizowania kosztów i czasu obsługi klienta oraz zarządzania dokumentami.

    Regulamin Moje ID

    Tu założysz Profil Zaufany:  114x44xProfil Zaufany Logo.jpg.pagespeed.ic.B4y85PODS8

     

    Zapraszamy do zapoznania się z instrukcją zakładania profilu zaufanego

    Jednostka organizacyjna

    Godziny pracy
     (od pon. do pt.)

    Zakres

    Telefony

    Adresy e-mail

    Centrala i Oddział w Sejnach
    16-500 Sejny,
    ul. Powstańców Sejneńskich 1

    7:30 - 15:00
    (kasy do 16:00)

    Kredyty

    875 173 471

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Depozyty

    875 173 521

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Obsługa kasowa

    875 173 465

    Księgowość

    875 173 473

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Ekspozytura w Gibach
    16-506 Giby,
    Giby 74A

    7:30 - 15:00
    (kasy do 14:30)

    Klienci Ekspozytury

    875 165 019
    875 165 533

    Ekspozytura w Suwałkach
    16-400 Suwałki,
    ul. Noniewicza 42

    08:30 - 16:00

    Klienci Ekspozytury

    875 163 806

    789 460 241

    785 212 347

    789 460 271

    Oddział w Puńsku
    16-515 Puńsk,
    ul. Mickiewicza 52

    7:30 - 15:00
    (kasy do 14:30)

    Klienci Oddziału

    875 161 026
    875 161 066

    Oddział w Szypliszkach
    16-411 Szypliszki,
    ul. Suwalska 25B

    7:30 - 15:00
    (kasy do 14:30)

    Klienci Oddziału

    875 681 090

    875 681 377

    Oddział w Wiżajnach
    ul. Rynek 3, 16-407 Wiżajny

    7:30 - 15:00
    (kasy do 14:30)

    Klienci Oddziału

    875 688 050
    875 688 052

    W pozostałych sprawach prosimy pisać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. – Jeżeli informacja ma trafić do konkretnego pracownika lub placówki BS Sejny proszę to wyraźnie zaznaczyć. Najlepiej w temacie wiadomości.

    Infolinia i zastrzeżenia kart:

    tel +48 86 215 50 00 lub +48 215 50 50

    Adres do e-doręczeń: AE:PL-50923-99754-ISHVC-23

    ZGŁASZANIE REKLAMACJI - informacja ogólna

    ZGŁOSZENIE REKLAMACJI KARTY - formularz

    ZGŁOSZENIA REKLAMACJI - formularz

    Znajdziesz nas też tutaj
    bfg_logo Środki deponowane w Banku Spółdzielczym w Sejnach są objęte gwarancją Bankowego Funduszu Gwarancyjnego.